design 69 : set tilam dan bakul bayi | YUK'S TROVE

nuffnag

SALES

design 69 : set tilam dan bakul bayi

set tilam & bakul baby murah 


set tilam & bakul baby murah

design baru dah keluar...kali nie saya panggil design love.
design nie modern ckit kan..ala2 hipster gtu.
sbnarnya design nie Sy pernah buat dulu..tp..kjap je dah sold out..
Design bestseller katakan..ramai mum2 yg brebut design love nie..
Sbb bnyak permintaan sy kluarkan lg design love nie..
So..sape yg berkenan..cpt2 pre oder..tkut sold out..klau dah sold out..x dpt nak tolong..kna tnggu 2 thn lg lar..sbb design sy limited..

design nie unisex so mmng sesuai ngan baby boy @ baby girl...
saya xde ready stock...sbb ready stock mmng laju je habis...
mcam pisang goreng...so kna preoder..
preoder pun kna cpt2..sbb tkut design nie dah sold out..
kebiasaanya..design mickey mmng laju je habis...huhu..

seperti biasa.saya guna kain cotton 100%  yg berkualiti tinggi..
so tahan lasak n x berbulu walaupun pun basuh ngan washing machine..
tilam pun saya guna kekabu asli..kekabu gred  A lagi..ciri-ciri kekabu gred A

[wajib baca : tips untuk mendapatkan anak pintar dan pandai bercakap sebelum masuk tadika]

kekabu mmng bagus untuk bayi sbb dia sejuk je,,bayi pun lena tidur..
nak tahu lebih lagi pasal kelebihan kekabu?? tekan sini
penjagann tilam dan bantal kekabu pun senang je..
klau pandai jaga..boleh tahan sampai 10-20 tahun...so.smpai anak5-6 org pun boleh pakai lagi..
cuma tukar sarung je..penjagaan tilam & bantal kekabu yang betul

nak oder...tapi boleh percaya ke??
urm...saya ada ramai cstmer yg berpuas hati dengan jahitan dan kualiti tilam n bakul saya,,testimoni pelanggan

oder sekarang...wasap +6017-9345465
oder sekarang...wasap +6017-9345465
oder sekarang...wasap +6017-9345465


No comments:

Post a Comment

nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...