perfume review: Legend by Mont Blanc | YUK'S TROVE

nuffnag

SALES

perfume review: Legend by Mont Blanc

perfume Mont Blanc legend for men


ok arie nie aku nak review pefume  Legend by Mont Blanc.perfume nie dihasilakan oleh jenama Mont Blanc pada april,2016. perfume nie khas untuk lelaki..
tapi kaalu girl yg suka bau maskulin boleh je pakai.hihi..

tengok botol perfume  Legend by Mont Blanc nie pun dah tertarik..nampak simple tapi mewah..
botol perfume nie yang slightly curve dan berwana hitam dan metalic di inspirasi daripada design pen Mesiterstuck,pen Mesiterstuck nie diperbuat daripada kaca dan metal.aku suka botol dia.pen nie pun salah satu produk Mont Blanc jugak....biasa klau botol perfume untuk lelaki nampak buruk..sbb dia nak buat simple kan..tapi..botol perfume  Legend by Mont Blanc nie x ok..simple but nice..suka ada little touch of the metal kat botol..




botol dia inspired by Mesiterstuck,pen(pen jenama Mont Blanc)


 Legend by Mont Blanc dibuat khas oleh Oliver Peschuex.perfume nie dicipta khas untuk lelaki yang konfident,bersemangat,authentic dan passionate.Oliver Peschuex cuba menghasilkan perfume yg kontra.oleh itu dia menghasilkan  Legend by Mont Blanc dengan kombinasi kuat dan lembut,moden dan traditional. oleh sebab tu..walaupun bau perfume Legend by Mont Blanc nie lembut tapi ciri2 maskulin dan menonjol tu masih ada..hebat kan..klau nak tahu bau dia camne.kena bau sendiri baru boleh faham..huhu..

jom kita tengok bahan2 yg digunakkan untuk membuat perfume nie..mana tahu uols boleh buat sendiri kat umah,,,haha,,kaya lar ko jah nanti,,,
ok..perfume nie bau yang paling kuat anda boleh bau ialah daripada kombinasi aroma lavender,daun nenas,bergamot dan exotic verbena(litsea cubeba). untuk middle notes  perfume nie ialah kombinasi bau coumarin,apple,rose,dan molekule pamarosa(bau buah yang kering) yang digabungkan dengan oakmoss. untuk base note plak..anda dapat bau sandalwood,tonka dan evernyl.

[wajib baca: kelebihan perfume 5A dubai]

klau tngok pic kat atas nie..perfume  Legend by Mont Blanc nie bukan sahaja bau dia yg aromatic tapi dia ada kombinasi sweet n fruity.sbb tular aku fall in love with this perfume...
kebanyakkan perfume for men nie..bau dia mesti nak kuat je..ngan bau spice lar..
pening kepala aku..
tapi perfume  Legend by Mont Blanc nie x ok...bau dia lembut je..x sakit kepala bila bau.tapi...walaupun bau dia lembut..tapi bau maskulin tu still ada,,hebat kan..so kepada lelaki yang suka bau yang lembut but nak bau maskulin..perfume  Legend by Mont Blanc is perfect for u..

sape kat cni suka perfume  Legend by Mont Blanc?






No comments:

Post a Comment

nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...