kelebihan perfume gred 5A Dubai | YUK'S TROVE

nuffnag

SALES

kelebihan perfume gred 5A Dubai

apakah perfume Gred 5A dubai?

ciri-ciri perfume gred 5A dubai


ok..arie tu,,aku ada lar terdetik rasa nak pakai perfume..so aku try lar cari kat fb..
jumpa lar sorang yang jual perfume murah huhu...
aku tnya lar perfume ori ke?dia ckap x..dia jual perfume gred 5A dubai..
patut lar murah ckit..klau yg ori..dekat lar ratus2 sebotol,,x kuasa lar aku nak beli,,
so aku beli je yg gred dubai..murah pun murah..3 botol yg 100ml baru rm 100...

nasib baik aku beli 10..haha..aku beli 3 botol je..yang gmbar kat atas tular perfume yg aku beli..
aku beli Dolce&Gabanna The One, Chanel Chance dan Mont Blanc Lagend.
ok..sebelum aku beli nie..aku wat lar dulu..kajian..apakah benda perfume gred 5A dubai nie..
x prnah dengar pun..biasalar aku nie kan jakung ckit..yang aku tahu ori n x ori je..

so bagi sape2 yg jakung cam aku nie..meh aku nak bagtau kat uols ciri-ciri perfume dubai gred 5A.nnti lepas nie senang lar uols nak beli kan..




ciri-ciri perfume gred 5A dubai

  • kotak, botol dan cara pembukusan adalah sama 100% dengan yg ori uols x kan perasan ye..hihi.cuma bahan2 yg digunakkan berlainan sedikit sbb tu murah kan..tapi uols x kan nmpak perbezaannya.lain lar klau uols nie expert dlm perfume.bagi aku sama je..
  • semua pembuatan n dibotolkan di dubai but pati perfume nie dia ambik kat negara asal perfume nie dibuat.cuma pati tu dia kuranglar ckit sbb nak jual murah kan.but bau dia tetep sama sebijik ngan yg ori.klau uols nak yg pure pati..g lar beli yg ori
  • 90% perfume gred 5A dubai nie sama ngan ori.yg beza cuma 10% je..jd ok lar kan.
  • perfume gred 5A dubai nie tahan selama 8 jam dlm suhu blik @ aircond,klau yg ori sehari tahan lagi.
  • utk pngetahuan uols ketahanan bau perfume mngikut suhu badan masing2.so ada yg pkai lama pun still dpt bau perfume lg..ada yg baru je pkai..bau tu pun hilang.
  • uols kena berhati-hati tau sbb ramai pengedar mngunakkan perfume gred 5A dubai nie untuk dijual sebagai reject perfume.
  • Gred 5A dubai nie x sama tau ngan jual kat pasar malam yg hrga rm 10-40 atau yang gred china n indonesia.
  • Gred 5A dubai x sama ngan Gred 3A dubai tau..Gred 3A nie lagi murah n kualiti dia kuran ckit..so berhati-hati ye time beli.

kenapa perlu beli perfume gred 5A dubai?

  • x ckup budget untuk beli yang original(macam aku nie..hihi)
  • sesuai bg mereka yg suka bertukar-tukar perfume(aku baru je nak berjinak-jinak ngan perfume nie)
  • sangat sesuai klau nak bagi hadiah @ hantaran(org mana perasan ori ke x hahaaha)
  • pengumpul botol & koleksi perfume(hobi baru aku hihi..lawa wei botol dia)
ok nie lar perfume yg aku beli online tu.
Chanel Chance

Dolce&Gabanna The One



gambar nie sume aku google je..nie pic yang ori..try ko tengok yang aku beli tu..yg mane??
ish ko nie yg atas sekali tular..
sebijik sama kan dia punya packaging  gres 5A n yg ori kan...tular aku ckp ko x nak percaya..
yg bahagian dalam pun kofirm sama kan..x percaya..
ape nnti aku snap pic..klau nak tngok sama  ke x..tunggi aku review pasal perfume yg aku beli nie..huhu

my perfume review



No comments:

Post a Comment

nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...