buah pinggang saya semakin sihat | YUK'S TROVE

nuffnag

SALES

buah pinggang saya semakin sihat

buah pinggang saya semakin sihat selepas mengunakkan triple-t

dato habibah bersama dr Azlan

Kepakaran DrAzlan setanding kepakaran antarabangsa.
~ Dato' Habibah Zon, PJ ~

.
Pesakit buah pinggang kini tidak perlu berhabis ribuan ringgit utk dptkan rawatan setanding pakar luar.
.
Ikuti kisah Dato di bawah.

.


Saya Dato' Habibah Zon, mantan Ketua Pengarah Jabatan Arkib Negara, merupakan seorang pesakit buah pinggang tahap 4 dengan bacaan Creatinine 250 dan GFR (fungsi buah pinggang) tinggal 17%.
.
Saya berhubungan secara online, hampir setahun setengah dengan doktor hospital herbal pakar buah pinggang di China, iaitu Hospital Shijiazhuang Kidney Disease Hospital, dekat Beijing, sebelum bersetuju untuk mendapat rawatan di sana selama seminggu dalam bulan Mac/April 2016.


[wajib baca : tanda-tanda buah pinggang anda rosak]
.
Info yang saya dapat ingin saya kongsikan di sini. Laporan ujian darah saya menunjukkan fungsi (GFR) buah pinggang dah tinggal 17% (ketika itu). Ini bukan bermakna 83% lagi sudah mati sepenuhnya. Daripada scan/xray di sana,10% saja yg betul2 mati dan sebenarnya, bakinya bertoksin dan perlu dibersihkan/dipulihkan.
.
Selama seminggu saya di sana, fungsi buah pinggang (GFR) saya meningkat 5%(17%-->22%). Darah merah, cholesterol, potassium, uric acid, sodium, gula dan calcium jadi normal. Cara rawatannya 100% herba - 2 jenis minuman herba; Osmertheraphy, iaitu menggunakan 2 plat letrik yang diletak herba dan baring dgn kedua bahagian buah pinggang di belakang badan di atasnya; dan rendam kaki dengan herba (footbath). Creatinine jugak turun tinggal 200, namun kos yang saya terpaksa tanggung adalah USD3000 atau RM12,000. Malangnya di akhir rawatan, penterjemah (translator) yang membantu saya, mendapat selsema, dan saya seterusnya dijangkiti demam dan selsema, menyebabkan Createnin naik mendadak ke 248 dan fungsi GFR turun sedikit ke 18%. Hati2, pesakit buah pinggang sangat sensitif dengan virus. Elakkan demam selsema kerana ia akan meningkatkan Creatinine dengan cepat.


[wajib baca : tips untuk menjaga buah pinggang]
.
Namun akibat kos yang sangat tinggi saya balik ke Malaysia dan hanya mampu membawa balik mesin Osmertheraphy serta ubatan herbanya untuk rawatan di rumah. Kos in sahaja USD2000 (rm8000) untuk 2 minggu. Nak bawak balik minuman herba tu agak berat dan kosnya juga amat tinggi.


Pulang ke Malaysia, saya dijangkiti flu/demam lagi sekali dan Creatinine naik ke 278 dan GFR turun ke 15%. Selain meneruskan Osmertheraphy, saya terpaksa mencari alternatif tambahan yang lain, akhirnya jumpa Triple-T ByDrAzlan untuk menyambung semula rawatan dalaman secara oral.
Walaupun, asalnya doktor pakar dari hospital di Malaysia, melarang untuk mengambil ubatan herba, hasil pertemuan saya dengan doktor pakar buah pinggang di China, menunjukkan ramuan herba yang terpilih, diiktiraf dan ada kajian saintifik mengenainya, mampu membersihkan toksin2 melekat di buah pinggang dan memperbaharui sel2 baru agar dapat menjalankan fungsinya semula.
.
Saya berjumpa sendiri dengan Doktor Azlan selepas mengadakan pertemuan dengan rakan yang memperkenalkan Triple-t ini
Selepas amalkan Triple-T dan mula minum pada minggu akhir bulan Mei. Pada 31 Mei, buat ujian darah, lepas seminggu dapat result creatinine turun dari 278 ke 212. GFR naik dari 15 ke 20. Alhamdulillah.

[wajib baca : info triple-t]

 *Syukur sangat kerana dengan ikhtiar saya ni Allah izinkan dengan kos yang mampu milik di Malaysia.*

Triple-T ByDrAzlan mengawal sambil merawat dengan lebih awal terutama punca2 masalah kita. *Manfaat setanding dengan kepakaran dari luar.*
Fb : Dato' Habibah Zon
Mantan Ketua Pengarah Jabatan Arkib Negara,
Petaling Jaya




[wajib baca: kebahagian abahku dirampas]

nie antara testimoni triple-t yang berjaya







.
nak tngok testimoni pengguna triple t yg lain???klik cni TESTIMONI TRIPEL T



triple t slamat..sbb dah ada kelulusan KKM...
lgpun triple t nie...hsil kajian dr Azlan selama 7thn..mestilar selamt kan...
info lanjut tentang triple-t tekan kat cni TRIPLE-T
klau nak tngok hasil kajian dr azlan @ jurnal boleh tngok kat cni..BUKTI HASIL KAJIAN DR AZLAN....



BERMINAT UNTUK MENCUBA TRIPLE T??
WASAP +6017-9345465
WASAP +6017-9345465
WASAP +6017-9345465
UNTUK DAPATKAN HARGA PROMOSI...
N JGN LUPA LIKE PAGE NIE..BNYAK INFO YG UOLS BOLEH DPT DARI

No comments:

Post a Comment

nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...