tutorial watch & download movie online | YUK'S TROVE

nuffnag

SALES

tutorial watch & download movie online

tutorial watch & download movie online


ok arie nie rasa cam rajin plok nak share tutorial..
nie pun tutorial simple je..
nie nak share tmpat yg aku selalu download movie n drama..
aku suka tngok drama omputih..sorry drama melayu x layan..haha.
so..the best way utk tngok drama free..ngan download....
astro mahal sgt..huhu..
tapi..kat cni..uols boleh gak dowload movie,,,
aku suka download kat cni sbb snang..sume drama ada kat cni..
klau torrent tu aku x pndai..hahha..sbb leceh..



nie lar tempat yang aku selalu download movie dan drama download movie & drama online
tapi tmpat nie file dia kecik je..tapi quality pic dia ok je..
aku suka file kecik2 sbb tenet aku slow macam siput..so xle lar donload file yg bergiga-giga tu,,huhu,
yg pling pnting kna ada internet download manager(IDM) tau..klau x..xleh download...
klau tenet laju tngok online jelar...

ok..mula uols g lar kat link aku bg tu,,cari lar movie@ drama yg korang nak download.nnti dia akan keluar bnyak link mcm kat atass tu,mengikut  pnglaman aku yg bnyak mndwnload drama link yg ok ,x bnyak songeh  n free ialah novamov, vodlocker, nosvideo, nowvideo, x flash dan videoweed.
videoweed aku jarang guna sbb skranf dia bnyak songeh plak..dia x bagi aku guna adblock..hihi..
adblock pnting..sbb dia akan block iklan dr keluar..jadi xde lar serabut ngan iklan kan time nak download tu...klau xde adblock boleh nak download,,tapi kena sabar lar,,,
lagi satu,,klau link yg aku cadang kat atas tu x leh guna,,try link lain k..bnyak kan link lain yg aku cadang..jgn cuba skali dah give up..

nnti klau dah bejaya...dia kan keluar gni..macam pic nie..aku guna link nowvideo.
uols just tekan je play button..tnggu jap..then link idm akan keluar,,,lpas tu boleh lar download.igt kna ada idm tau..baru boleh download..
klau malas dowmload...tngok online pun boleh...tu pun klau tenet uols unlimeted n laju,,
jgn marah kat aku plak klau quota habis..

nie idm tengah download..ttup lar browser tu..biar idm download...tnggu ciap je,,
lpas ciap...boleh lar layan movie..time idm download..boleh lar g prepare popcorn..huhu..
selamat mencuba...n menonton...

klau nak tahu cerita best..boleh baca kat cni,,movie review. kat ctu sy ada review pasal movie yg latest and old time favorite...


No comments:

Post a Comment

nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...